arrow
home
Gmail
Email
Abbout
Code
مظلومی:باید از تیم ملی حمایت کنیم
مدیریت عروج اندیشه
اَلهُمَّ صَلِ عَلی فاطِمَهَ وَ اَبیها وَ بَعلِها وَ بَنیها وَ سِّرِّ المُوسَتودَعَ فیها بِه عَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عروج اندیشه و آدرس orojeandesheh.LXB.ir لینک نمایید





لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک

 به گزارش مشرق، پرويز مظلومي در گفت‌وگو با ايسنا درباره اين جلسه اظهار كرد: جلسه بسيار خوبي بود و نشان داد كه عباسي پيگير مسايل فوتبال است. در اين نشست كارشناسان نظرهاي خود را درباره مسايل فوتبال و وضعيت تيم ملي بيان كردند كه اميدواريم اين نظرات به كار گرفته شود. اگر در چنين جلسه‌هايي نظرات بيان شود بهتر است تا اين كه بخواهيم آنها را رسانه‌اي كنيم.

وي ادامه داد: تقريبا اكثرا كارشناسان با يكديگر هم عقيده بودند و درباره اين كه چرا وضعيت فوتبال ما به شكل كنوني در آمده، چرا بازيكنان بي انگيزه شده‌اند و اين كه چه كار كنيم تا اين مشكلات حل شود، صحبت شد. فكر مي‌كنم براي خوشحالي مردم ملي‌پوشان بايد بيش از حد معمول تلاش كنند.

وي افزود: در مجموع راهكارهايي مطرح شد كه اميدوارم كادر فني هم در جريان آنها قرار بگيرد و از اين نظرات استفاده كند. در حال حاضر در بخش پايه خوب كار كرديم و نوجوانان و فوتبال ساحلي ما به جام جهاني صعود كرده است،‌ اما در هر صورت جام جهاني بزرگسالان ويترين فوتبال است و اگر در اين بخش نتيجه‌ نگيريم هيچ كدام از كاشته‌هايمان به چشم نمي‌آيد. از همين رو همه بايد تلاش كنيم تيم ملي به جام جهاني برود. از سرمربي تيم ملي گرفته تا هواداران و ما كه در اين فوتبال ذي نفع هستيم هدفمان اين است كه تيم ملي به جام جهاني صعود كند.

مظلومي با اشاره به بازي برابر كره جنوبي گفت: 25 مهر بازي مهمي با كره جنوبي داريم و در اين بازي بايد حمايت همه جانبه‌اي از تيم ملي شود. به خاطر دارم در راه جام جهاني 2006 رسانه‌ها برنامه‌هايي را با عنوان يار دوازدهم داشتند و از تيم ملي حمايت خوبي شد و به جام جهاني هم صعود كرديم. حالا وقت حمايت است. اگر خداي ناكرده تيم ملي به جام جهاني نرفت مي‌‌توانيم انتقاد كنيم اما اكنون همه بايد دست به دست يكديگر بدهيم تا با موفقيت مردم را با فوتبال آشتي بدهيم.

وي ادامه داد: ان‌شاءالله با حمايت هواداران كره را شكست مي‌دهيم. البته نبايد احساسي كار كرد و بايد بازي با منطقي را انجام داد.

مظلومي درباره موفقيت تيم ملي نوجوانان نيز اظهار كرد: من اين موفقيت را تبريك مي گويم. مهم‌ترين نكته كسب سهميه جام جهاني بود كه به دست آورديم. ان‌شاءالله با علي دوستي مهر تلاش مي‌‌كنيم جام از كشورمان بيرون نرود. اين بازيكنان چنين ليافتي را دارند و روز به روز بهتر مي‌شوند. مخصوصا در بازي برابر استراليا خيلي خوب و متفاوت ظاهر شدند. من هم قصد دارم كه براي ديدن بازي به ورزشگاه بروم و اگر برنامه‌اي پيش نيايد حتما اين كار را مي‌كنم. از مردم هم مي‌‌خواهم بيايند و حمايت كنند.

او همچنين درباره اين كه گفته مي‌شود گزينه سرمربيگري نفت آبادان و مس كرمان است، گفت: فعلا تنها نام من در رسانه‌ها مطرح است و با كسي صحبتي نكرده‌ام . البته واسطه‌ها زياد تماس مي‌گيرند، اما من با خود مديرعامل نفت صحبتي نداشتم. با مديرعامل مس كرمان هم صحبتي نكردم. اگر بخواهم مذاكره كنم مستقيم بايد مديرعامل حرف مي‌زنم.

 




برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ] [ 8:2 بعد از ظهر ] [ علیرضا م.ح ]

درباره وبلاگ

با سلام . به وبلاگ عروج اندیشه خوش آمدید بدلیل اینکه این وبلاگ هر روز به روز رسانی می شود خواهشمندم نظر خود را در مورد مطالب ، طرح وبلاگ و ... ایمیل کنید و مطمئن باشید تا حد امکان به نظر های شما رسیدگی می کنم و وبلاگ را به سلیقه شما باز گردانی می کنم . با تشکر orojeandesheh@gmail.com orojeandesheh@yahoo.com
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 38998
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1